mandag 8. mars 2010

Put on your geekyglasses. Were going to Social Club

På fredag skulle jeg egentlig på en fashionweek soirée på Monhotel med Julie & co med champagne og DJ'en som har spillejobber for Chanel og Louis Vuitton. Dessverre var Julie så sliten etter 12-timers modelljobbing og tidlig opp neste dag, så vi droppet det. Dro istedenfor på Social Club med Laura og Rosie. Kitsune, det neste største plateselskapet i Frankrike (etter Ed Banger) sto ansvarlige for kvelden, og det var mye bra musikk og godt oppmøte! Jeg har aldri sett så mange nerdebriller på et sted, og det er safe to say at Social er rimelig hipster-ish. Jeg liker Social godt, litt mer laid-back og en bra klubb hvis du vil høre electronica og gode DJ's samtidig som du ikke trenger å ta på deg cocktailkjolen og killerheels. Kvelden endte med at jeg og Rosie begynte å stalke en pen gutt med krøller som viste seg å være litt vel merkelig. Slik gikk dialogen mellom meg og han, som bare bekrefter den franske mentaliteten når det gjelder forhold:

Meg: "har du kjæreste".
Krølle: *ser ned i bakken*. "Mer eller mindre".
Meg: "Hvorfor er ikke hun her ikveld?"
Krølle: "Jeg har ikke kjæreste. Det kommer an på hvilke dag det er om jeg har det eller ikke. Jeg vet ikke hvor hun er og jeg bryr meg ikke hva hun driver med for øyeblikket".

 
krølle og Rosie


Tydeligvis ikke, når han "faceraped" Rosie i et hjørne på Social som hun så fint formulerte det.
Det stoppet ikke oss fra å spise junkfood med han og vennene hans, for deretter å bli med på nachspiel. Vi tenkte, en advokatstudent og en legestudent kan da ikke være så skumle. Det viste seg at vi skulle på café og drikke vin.. kl. 07 på morgenen. Eh, nei. Metro, hjem, takk. En av kameratene deres kunne forresten litt norsk, og dermed var han som en klegg på meg resten av kvelden. Irr. Men alt i alt en meget festlig kveld med mye interessante bekjentskaper!'
                                         Laura, Ilyass och jäg. Som forresten ser litt skummel ut
 
  
  
  
dette bildet tok crazycurls.


franskmannen som kunne norsk. Ser litt ut som en full nordmann og.


nattmat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar