søndag 28. februar 2010

50 cent goes french

Helgen er over, men vinterferien har begynt! Har vært en bra helg, med 50 cent som stilte opp på afterparty på VIP room torsdag etter konserten sin på Zenith (etterfulgt av 2 rimelig syke nachspiel jeg ikke trenger å legge ut om her), og girls night out lørdag på l'arc. Fredag ble en rolig dag hjemme. Idag har jeg slept meg til Oda etter x antall timer i senga med te og Greek, hvor vi spiste McDonalds og diskuterte et tema vi alltid kommer tilbake til; franske gutter. En av fransklærerne mine sa til meg at jeg aldri måtte rote meg borti en fransk gutt. "Linn, un garcon francaise? Jamais, jamais." Lættis dame. Litt sent for det nå, men hun er kanskje ikke på noe! Etter vår lille session der dro jeg til Marais for å møte Sidsel, Cecilie og Julie- som er back in town for å jobbe under fashion week! Trop bien.
I ferien har jeg store planer om produktivitet når det gjelder både buisness og pleasure før Drammensbataljonen inntar byen. Nå skal jeg se mer Greek... :)

Lucie på VIP


50 i rødt and his crew of.. sykt mange folk 
  
Melissa- kusinen til Lucie og venninnen hennes Pauline på besøk i Paris. Søte jenter!


 
Bursdag i Montmartre, danske Cecilie og svenske Petra :)
 
Cecilie, Sisse og random på l'arc


  
 
Spesiell person som kom bort til oss på cafe idag og holdt et lite foredrag om hvor viktig det var å bruke kondomer, og delte de deretter ut gladelig. Vanlig dag i Paris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar