mandag 22. februar 2010

JEG VIL HA SOL OG VARME!

Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg dro på utveksling i en by som kun har et litt bedre klima enn Bergen. Hvorfor dro ikke jeg til Australia eller California? Åjo, fordi jeg elsker Paris<3 Nå er det bare en drøy måned igjen før våren er i full blomst, OM det blir deilig. Dessuten, fra og med mai måned kan det bli rimelig hett her. Men, tilbake til en av de kjipeste månedene i året, Faens Februar. Jeg har aldri vært så blek og sulten på sol som jeg er nå. Og forresten- vet dere hvor dyrt det er å ta solarium i Paris? DYRT, og man er nødt til å ha på seg de ekle små brillene. Neitakk. I det siste har jeg drømt om både Bali, (spesielt Bali av en eller annen grunn), Sør-Amerika og andre eksotiske reisemål. Det nærmeste jeg kommer blir eventuelt en tur til Roma/Barcelona rundt april-tider. Jeg vet at stipendet ikke varer for evig, og har derfor lekt med tanken om å skaffe meg en liten jobb, helst som barnevakt. Ellers har det ikke skjedd så mye siden igår, bortsett fra at jeg kjøpe meg noen nye killerheels jeg har siklet på i noen uker. Jeg tenkte det var på tide å gjøre noe med saken. Alle jenter vet, at hvis man fortsetter å tenke på en ting man har sett og vil ha, og den dukker opp i ulike situasjoner, så er det legitimt å etterhvert kjøpe den! Dette var en slik sitasjon. Også, i mitt forsvar, har jeg ikke shoppet noe siden jeg kom fra London, og har i denne perioden vært like overassked at nettbanken ikke ser ranet ut.
 
du vet du vil ha deeeee

Her er litt fransk trance dere kan kose dere med, i tilegg til den fantastisk flaue videoen! Enjoy! Nå står jeg og danser til denne i de nye skoene!!! (neida. bare litt.)
http://www.youtube.com/watch?v=fa-5hsPH5bs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar