tirsdag 23. februar 2010

The Fat Bat

 
Idag begynte jeg dagen med å forsove meg til vokabularforelesning. Og jeg som hadde gjort alle leksene mine tilogmed. Merde. For å bøte på denne ubrukeligheten ryddet jeg rommet (det er fint å se gulvet) og bestemte meg for å lese gjennom alle notatene mine på min favoritt starbucks. Men før den tid; jakten på Jakken. Jeg har lenge vært på jakt etter Den Perfekte Trenchcoat. Helst en Burberry, som jeg IKKE har funnet i vintage. ("But Linn, they are everywhere in vintage stores and at markets!" Eh, nei, jeg har lett.)

 
Bergen ifjor. Nope, ikke den heller.

Igår fant jeg en jakke jeg hadde lyst på på HM ved Châtelet, men de hadde den ikke i min størrelse. Dro derfor på 3 ulike HM'er ved Lafayette/Opèra. Fant den til slutt. Så ut som en feit flaggermus i den størrelsen jeg trodde jeg trengte. Kjøpte den i en mindre og sa meg fornøyd med det. :) Ble deretter spurt om å være med i en musikkvideo av noe slag i Cannes etter å ha blitt "spotted" på Starbucks. Hmmm dette lukter ugler i mosen lang vei, men jeg er nysgjerrig så vi får se hva slags info jeg får ut av dette. Haha.
Hva annet festlig skjedde idag? Jo, jeg var på Bastille for å benytte meg av happy hour med Laura og hennes franske venninne Marine, og ble fortalt av denne Marine at jeg ikke hadde en aksent når jeg snakket fransk! At en FRANSK JENTE sier det til meg er en seier, det sier jeg bare.
Det var det jeg hadde å skrive om idag. Imorgen begynner jeg på skolen 16.30. Det liker jeg.
God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar