tirsdag 20. oktober 2009

Prince Jean

Frankrikes president Nicholas Sarkozy`s andre sønn Jean får heftig medieomtale her om dagen. Det er omtrent det eneste det står om i avisene. Hvorfor? Fordi han i en alder av 23 år er nominert til en toppstilling i et gedigent finansselskap i La Défense (Paris), Europas største buisnessdistriks. (Skolen min ligger rett borte i høgget so to speak.)
La problème er da ifølge kritikerne at han absolutt ikke har gjort seg fortjent til jobben, og er kun nominert på grunn av pappa-president. 23 år og jusstudent på Sorbonne. Et år eldre enn meg, hjelp. Jeg er egentlig glad jeg ikke er han. Hvis jeg skulle forvaltet millioner av Euro i min alder tror jeg det kunne gått meget galt. jeg hadde sikkert kjøpt hele Galerie Lafayette og stengt det av 3 dager i uken så jeg kunne handle der alene.
Uansett. Jeg tenkte egentlig det hadde vært en god idè å begynne å date Jean Sarkozy mens jeg er her nede, han kan da ikke være så vanskelig å spore opp. Er vel bare å loke litt rundt på Sorbonne på jussfakultetet? Han er på en måte hot, på en annen måte ikke. Litt styggpen, hvis noen skjønner hva jeg mener. Langt hår daaaaa<3 10hi. + fransk + rik + smart + masse frynsegoder.
Hva syns vi?




Prince Jean

MEN drømmen var kortvarig, i og med at han faktisk er gift (ja gift, hello) med en eller annen milliardærarving ved navn Jessica Sebaoun-Darty. Kjærester siden de var 16 år. Søtt.


Buuu.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar