torsdag 1. oktober 2009

Blææææ!

Skulle gjerne blogget mer, men internetten er crap. Man må ha tålmodighet og styrke for å gidde å prøve å logge seg på. Jeg får ikke lagt ut bilder på face (eller, det tar kanskje 7 timer), sett Gossip Girl, The Hills eller noe annet gøy. Og ikke bare det, jeg er over gjennomsnittelig avhengig av Internett for å se hva som skjer i Paris, og for å holde kontakt med mennesker! BALLE.
Jeg har enda ikke begynt på skolen, så nå tar jeg livet med ro inntil videre! Litt stresset med skolen, men jeg krysser fingrene for at alt ordner seg for snille jenter! Nå skal jeg ut i natten og frese rundt på scooter i Paris, (jeg skal naturligvis ikke kjøre, det hadde vært selvmord), men jeg skal holde dere oppdater- føler jeg har endel på hjertet jeg vil dele=)
Au revoir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar