fredag 4. september 2009

Kjære Lånekasse

Siden jeg fortsatt ikke har motatt et rødt øre fra dere, vil jeg her benytte muligheten for å gi uttrykk for min irritasjon. Jeg ser på det som en grov krenkelse, at dere er med på å hemme/forsinke mitt ve og vel i denne luksusmetropolen, for ikke å snakke om mine tanker om en ekstravagant og urban livsstil. Kunne dere ærbødigst fått finger`n ut av deres byråkratiske bakende og overføre noen grunker ASAP, før eventuelle fatale konsekvenser inntreffer her nede i The City of Lights. Jeg vil helst slippe å tilsutte meg de hjemløse som sover på en benk på Metroen og som du kan lukte på 200-meters avstand.  Jeg har forståelse for at det kanskje er vanskelig å se på en søknad på en skjerm, og deretter trykke på noen knapper av typen "godkjenn søknad- send penger" mens man sitter på Facebook/Nettby/PerezHilton.com. Allikevel krysser jeg fingrene og lever i troen på at dere, som er økonomisk ansvarlige for min, og tusenvis av andre menneskers utdanning her i Norge/ vårts lands fremtid, klarer denne oppgaven. Make. It. Happen.

Mvh moi à Paris!

 
Helst ikke.

2 kommentarer:

  1. hahahaa- gi dem inn.
    og ta NAV med deg i samme slengen ;)

    SvarSlett
  2. Digger bloggen din Linn og alt ser og hoeres bra ut!!! Fortsett med dette, spennende aa foelge med!!

    Glad i deg!

    SvarSlett