torsdag 3. september 2009

Superblonde, superblonde!

Jada det er så trivelig så, når noen skriker "superblonde, superblooonde" etter deg på gaten når man går i fred og all fordragelighet. Men kunne vel vært verre! De kunne jo ropt superpute (superhore) eller supermoche (superstygg).

Over til noe som ikke var så stygt. Idag fant jeg en KJEKKAS før jeg skulle på språkkurs. Endelig, jeg har virkelig ikke sett èn på hele skolen enda, og jeg har et godt øye for kjekkaser vil jeg si. Han gikk selvfølgelig ikke på noen av mine kurs, men jeg støtte på han igjen i pausen og han sa han likte brillene mine. Noe som var funny, for han hadde like briller selv. Eller var det egentlig morsomt? Jeg vet ikke. Dust som jeg var, valgte jeg å avslutte samtalen ved å snu ryggen til.  Porqoui? Vi får håpe han viser sitt pretty face igjen!











briller=kjekkasmagnet?

Anyways, siden jeg var så flittig og  flink å skrive fransk essay igår (som Lucie rettet, *kremt*), tenkte jeg det var viktig å belønne seg idag med litt shopping! J`adore du shopping, og det er heller ikke lett når x antall go`butikker ligger et kvart steinkast fra skolen. Her er dagens fangst! Kanskje ikke så spektakulært eller råflott, men me like.

 
  
Kjøpte også en liten toalettmappe med metrokart over Paris! 
Så nå kan jeg se FAB ut OG finne fram på metroen. What a bargain.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar