tirsdag 1. september 2009

L`appart- leiligheten

Leiligheten jeg bor i funker kjempebra så langt, og jeg har vært heldig som faktisk har funnet et sted å bo i Paris, samtidig som det ikke er et rottehull. Bor sammen med en fransk jente som heter Lucie, som jeg ikke kjente fra før! Hun er kjempesøt og hyggelig, og snakker i tilegg til fransk NORSK. Hva gir`u meg?! Hun studerer nordisk og jeg studerer på fransk, så fint for henne og fint for meg. Hun er derimot flinkere i norsk enn det jeg er i fransk, så det er lett å ty til morsmål...

 
Lucie
Leiligheten mangler endel stæsj, sånn cirka alt i stuen for eksempel! Har og en plan om å gjøre rommet mitt litt mer spennede. Slik ser det ut nå, så får jeg heller legge ut flere bilder etter Le Makeover.
Rommet mitt foreløpig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar